۴۸ روز پس از شکست مفتضحانه اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی، اسرائیل بدون آنکه به هیچ‌یک از اهداف خود برسد، تن به آتش‌ بس داد.
۴۸ روز پس از شکست مفتضحانه اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی، اسرائیل بدون آنکه به هیچ‌یک از اهداف خود برسد، تن به آتش‌ بس داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۳۱۷

به گزارش جام جم آنلاین، رژیم اشغالگر هرچند در این ۴۸ روز جنایات بزرگی را رقم زد و از خطوط قرمز بسیاری عبور کرد اما در نهایت نه موفق به شکست کامل حماس شد و نه اسرای خود را آزاد کرد.

این رسوایی در کنار عملیات موفق هفتم اکتبر حماس، پوشالی بودن قدرت ساختگی اسرائیل و دروغ بودن ادعاهای این رژیم درباره تسلط بر اراضی اشغالی را به نمایش گذاشت.

اسرائیل در این ۴۸ روز با حمله به بیمارستانها و مدارس، نسل کشی و حمله عمدی به زنان و کودکان، تهدید هسته‌ای فلسطینیان و استفاده از بمب‌های فسفری، نشان داد در سکوت سازمان‌های حقوق بشری چطور می‌تواند تمامی قوانین بین‌المللی را دور زده و جنایت تمام عیار جنگی را رقم بزند.

با این همه جنایت اسرائیل متحمل ضربات بزرگی شده که آینده این رژیم دست‌ساخته را سیاه‌تر از قبل کرده است.

چنانکه سخنگوی القسام گفته: طرح دشمن صهیونیستی برای پیروزی در غزه شکست خورده و از آغاز تجاوز صهیونیست‌ ها به غزه ۳۳۵ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی از سوی گروه‌های مقاومت منهدم شده و اسرائل چاره‌ای ندارد جز آنکه تلفات واقعی خود را مخفی کند.

اسرائیل در جریان این جنگ نشان داد که چقدر از گروه‌های مقاومت به‌ویژه حزب‌ الله لبنان هراس دارد و تا چه حد در برابر دیگر گروه‌ها مانند انصارالله یمن آسیب‌پذیر و حقیر است.

این جنگ اثبات کرد که مقاومت فلسطین که در گذشته جز سنگ در دست چیزی نداشت، امروز به چنان درجه‌ای از قدرت رسیده که رژیم اشغالگر را از پای درمی‌آورد و اگر نبود حمایت‌های آمریکا از جنایتکاران، فلسطینی‌ها نسخه اسرائیلیان را در هم پیچیده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها